چه درمان می تواند بیماری های خود ایمنی بیماری های کلیوی مانند نفروپاتی IgA درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند بیماری های خود ایمنی بیماری های کلیوی مانند نفروپاتی IgA درمان

چه درمانی می تواند بیماری های اتوایمیون کلیه مانند نفروپاتی IgA درمان؟ بیماری های کلیوی بیماری های خود ایمنی است اشاره به پاسخ ایمنی بدن به autoantigen رخ می دهد که منجر به آسیب بافتی ناشی از بیماری خود. چنین نوع از بیماری های کلیوی عبارتند از: نفروپاتی IgA، نفریت لوپوس، پورپورا نفریت و غیره.

چرا بیماران تمرکز نگه دارید در این نوع از بیماری؟

بیماری کلیه های خود ایمنی مانند نفروپاتی IgA است که به راحتی پخت پس از درمان می آیند، برخی از عود تا 50 درصد است. این نوع از بیماری را به سازمان ذاتی آسیب به طوری که در یک موقعیت جدی عوارض منجر شود. که مشکل از درمان را افزایش دهد. به طوری که ممکن است بیماران توسط این مشکلات ناراحت.

چه درمان می تواند آن را موثر درمان می کند؟

بیماران نیاز به درمان این بیماری از ریشه، به طوری که سلول های بنیادی درمان خواهد بود که بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به این نوع از بیماری. سلول های بنیادی درمان بیماری درمان کلیه با سلول های بنیادی ذاتی که متعلق به بدن خود بیماران. سلول های بنیادی در بدن انسان توابع تعمیر و بازسازی. این بدان معناست که می توان آن را آسیب کلیه را تشکیل می دهند و از دست دادن بخشی از سازمان کلیه است. هنگامی که کلیه بازیابی بسیار بهتر کلیه شروع به کار دوباره. هیچ شرایط برای بیماری وجود داشته باشد وجود دارد. در نتیجه اثر درمانی خوبی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، این نوع از درمان با استفاده از سلول های متعلق به بدن انسان هیچ عوارض جانبی و از عوارض جانبی دیالیز و داروهای خوراکی خلاص شوید.

بیماری کلیوی را درمان از علائم به ضایعه بهترین راه برای جلوگیری از بیماری عود مکرر است. اگر شما رو به همین سوال و می خواهید به برخی از کمک، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است خوب، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما می خواهید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: